Systém čárových kódů
Pro rychlé a
přehledné vyřizování reklamací jsme vyvinuli
systém čárových kódů, který nám
umožňuje evidovat vyskladněné, instalované, spuštěné a opravované plynové zásobníkové ohřívače Quantum.
Kvalifikované spuštění ohřívače
V záručním listě každého plynového zásobníkového ohřívače vody Quantum je
vložen arch se samolepicími štítky s čárovým kódem. Pracovník
servisní organizace, která je oprávněna ke spouštění plynových ohřívačů vody QUANTUM, je povinen zaslat HŮLKOVÝM PÍSMEM ČITELNĚ VYPLNĚNÝ
"Protokol o uvedení do provozu" s nalepeným štítkem s čárovým kódem na adresu firmy Quantum. "Protokol o uvedení do provozu" je součástí "Návodu na montáž, obsluhu a údržbu plynových zásobníkových ohřívačů vody". Je nutné pozorně opsat
výrobní číslo ohřívače z výrobního štítku, který je nalepen na ohřívači nebo na balení ohřívače.
Na základě vyplněných údajů z vratné karty "Protokolu o uvedení do provozu" bude následně v naší
databázi vyexpedovaných ohřívačů Quantum doplněn
údaj o datu spuštění do provozu. Tímto způsobem je zajištěna
podrobná evidence prodaných ohřívačů Quantum, což oceňují naši zákazníci zejména v případě reklamace.
Záruční opravy
Po provedení
záruční opravy zašle
autorizovaný servisní pracovník na adresu firmy Quantum "Montážní list" s vyplněnými údaji a nalepeným štítkem s čárovým kódem ohřívače.
Tento postup maximálně
urychluje proces vyřízení reklamace. Cílem je spokojenost všech zúčastněných stran - zákazníka, servisní organizace i nás - prodejce.